Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: CristiZAlarma cu pornire motor pe Duster PH2 - pont pentru cutie manuala!
#1
Salut,

Poate nu stiati dar Dusterul noatru (ph2 doar) are un senzor de neutru pe cutia de viteze, ceea ce inlesneste montarea unui sistem de alarma cu pornire motor din telecomanda. Pana acum, pornirea motorului din telecomanda pe o cutie manuala era mai putin practica in sensul ca aveai de urmat ceva proceduri ca sa poti activa pornirea: cu motorul pornit, frana de mana trasa, scoasa din viteza, trebuie sa apesi butonul de pe telecomanda ce activeaza pornirea. Apoi cobori din masina cu notorul pornit, inchizi usile si abia apoi se opreste motorul. Destul de greoi de facut tot timpul si de adus aminte. Cu siguranta in dimineata urmatoare iti dai seama ca ai uitat sa activezi... Plus ca daca mai ai treaba la masina intre timp, cu procedura chiar activata, deschiderea unei usi anuleaza pornirea din telecomanda (poate s-au gandit ca o poti baga in viteza la rece si cand o pornesti din telecomada, nu mai gasesti Dusterul chiar in acelasi loc). Acum folosind acest senzor, daca lasi pe neutru, treaba e rezolvata. Eu am instalat o astfel de alarma si este fffoarte utila. Plus ca am mai conectat-o si la dezaburitor si la treapta 4 a ventilatiei si astfel treaba se schimba cand ajung la masina, fie vara sau iarna.

Va stau la dispozitie cu orice detalii in sensul asta!
[+] 3 utilizatori apreciază postarea lui CristiZ
Răspunde
#2
Salut, eu am deja pornire pe PH2 si e exact cum spui deocamdata tragi frana si scoti neutru,iesi si o opresti dar am mai descoperit cu CLip-ul ca masina are pornire auxiliara (PH2) dar imi lipseste cheia si multiplexorul respectiv.
acuma pe ce am eu de la VIPER cum o fac sa stie alarma ca e pe neutru, exista vre-o schema ceva? adica fara sa mai fac procedura respectiva?
multumesc anticipat
Răspunde
#3
Pe cutia de viteze este un senzor cu 3 fire, unul este pentru neutru iar altul este pentru becurile de mers cu spatele. Am sa caut o schema! La sonda se ajunge foarte usor!

Cu pornitul din cheie, am vazut ca exista asa ceva dar nu cred ca e asa simplu...
Răspunde
#4
nu este deloc simplu, tinand cont ca vorbim de marca RENAULT pana la urma,
am sa intru din nou ca sa pot avea acces la documentatia pe care mi-o da CLIP-ul si o voi posta, poate merge multiplexorul de la megane II 2010 sau alt an,ramane de vazut/studiat
[+] 1 utilizator apreciază postarea lui Bortun Mihai
Răspunde
#5
Been there, done that...

Nu ai documentație pentru că pe mașina aia nu ai RES(remote engine start).

Trebuie calculatorul de HFM(handfree module)* + Medianav EVO + multiplexor + chei cu 3 butoane** și chiar dacă le ai cheile cu 3 butoane nu se pot programa

*și ** Renault Logan II sau Duster I ph2
2012 / 0.9 TCe Laureate B-xxx-xxx

[+] 1 utilizator apreciază postarea lui t0rquemada
Răspunde


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)