Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: Andrei NiculescuCum functioneaza? Motorul cu injectie directa GDI (1.2 tCe)
#1
tCe - Turbo Control Efficiency
Motorul H5FT de pe Dacia Duster este un motor GDI (Gasoline Direct Injection - Injectie Directa), supraalimentat cu aer de un ansamblu turbo-compresor.
El foloseste, la fel ca celelalte propulsoare (K9K si K4M) o rampa de injectie sub presiune, insa diferenta este ca duza injectorului este plasata direct in cilindrul motorului, si nu in apropierea acestuia, in portul de admisie, la fel ca la celelalte doua motoare. In plus, fluxul de aer este suplimentat de un ansamblu turbocompresor.

Cele doua video de mai jos explica tehnic modul de functionare al motorului, cat si cel al turbocompresorului.

Motorul GDI:


Turbocompresorul:
[+] 5 utilizatori apreciază postarea lui Andrei Niculescu
Răspunde
#2
În afară de GDI totul e pe lângă...TCe = Turbo Control efficiency Smile

Direct de la sursă


Fişier(e) ataşate
.pdf    Brochure_1200_Turbo_GDI_V1_MAJ_2014.pdf(Mărime: 830.72 KB / Descărcări: 2)
2012 / 0.9 TCe Laureate B-xxx-xxx

[+] 2 utilizatori apreciază postarea lui t0rquemada
Răspunde


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Cum functioneaza? Motorul Otto cu Injectie Multipunct (1.6 MPI) Andrei Niculescu 0 216 07-11-2017, 05:09 PM
Ultimul mesaj: Andrei Niculescu
  Cum functioneaza? Motorul Diesel Common Rail (1.5dCI) Andrei Niculescu 0 547 07-11-2017, 05:04 PM
Ultimul mesaj: Andrei Niculescu
  Cum functioneaza? EGR si DPF Andrei Niculescu 0 307 06-11-2017, 04:23 PM
Ultimul mesaj: Andrei Niculescu

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)