Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: CristiZKit suspensie Bilstein by Mudster cu arcuri H&R +5cm
#1
De departe cea mai importanta imbunatatire pe care am adus-o cel putin eu Dusterului. Dupa aceasta modificare, este parca alta masina. In plus fata de garda la sol, s-a imbunatatit mult si comportamentul in teren, rotile “calca” mai ferm pe teren accidentat. Eu o folosesc mult in padure si dupa aceasta modificare a cam dat faliment amicul cu calul ce tot ma scotea de pe unde ramaneam.

Inaine:

[Imagine: 069957fdc68d278812d099f37395be23.jpg]

Si dupa:

[Imagine: ac86c02e036e933e68463f77fd635aea.jpg]

Dupa asta am coborat motorul cu kitul de coborare tot de la Mudster si asa s-a eliminat aproape total vibratia de la pornirea de pe loc.

[Imagine: 6dbfb1c6136e66d6d310c93c2237b36b.jpg]

Un amic ce conduce Duster nemodificat zilnic, era convins ca am sa raman suspendat cand a vazut pe unde ma bag, pe niste sleauri facute de tractor. Dar nici macar nu am atins. Recomand modificarea asta cu prioritate daca o folositi in off.

[Imagine: b5803774a503073bd75cca5705a73098.jpg]
[+] 2 utilizatori apreciază postarea lui CristiZ
Răspunde
#2
Si eu am feedback bun pentru kitul de suspensie de la Mudster amintit de tine (amortizoarele galbene) in combinatie cu arcurile H&R).
Doar ca la benzinar, din cauza greutatii mai reduse a motorului, eu am arcuri de spate montate si in fata.

Ce as vrea sa adaug e ca se imbunatateste comportamentul masinii si pe sosea. Masina incepe sa se simta ceva mai aproape de o masina sport, din cauza ca si amortizoarele si arcurile sunt mai tari decat cele OEM. Pe drumuri rele scutura mai tare decat cea stock (se pierde putin din confort), dar se poate rezolva jongland din presiunea in pneuri.
Duster PH2 2015 4WD 1.6 16v Euro5 K4M Laureate
Duster PH1 2011 4WD 1.5 dCi Euro5 K9K Laureate
Bilstein by Mudster, H&R, Insa Turbo Dakar / BFGoodrich AT KO2
http://instagr.am/echipa13


[+] 2 utilizatori apreciază postarea lui Adrian Dancu
Răspunde
#3
Am si eu aceeasi modificare (Bilstein by Mudster plus H&R) de un an si jumatate si nu pot decat sa confirm ceea ce au spus Cristi si Adrian.

   
2018 Dacia Duster Comfort 1.2 TCe 4x4
ex 2011 Dacia Duster Laureate 1.6 16v 4x4

[+] 1 utilizator apreciază postarea lui Matei Bostan-Vlasov
Răspunde
#4
Salutare! Am o problema,de cand am ridicat masina cu amortizoarele Bilstein+arcuri HR cand virez dreapta  la peste 20 km/h se aude un huruit  si cand franez sau indrept directia in mers dispare,mentionez ca am montat si kitul coborare cutie si motor.
Răspunde
#5
Ai aparatori pentru noroi?
Răspunde
#6
Nu am pus pentru ca le rupeam la cate iesiri in teren fac.
Răspunde
#7
Te intrebasem pentru ca alea mai dau zgomotele astea. Eu nu am si nu am avut problema mentionata. Poate e bine sa descrii mai in detaliu problema poate isi da cineva seama ce ar putea fi
Răspunde
#8
Amortizoarele sunt montate de 3 zile cu cele de origine nu facea,in mers cand intru in curba la dreapta mai ales cu peste 40km se aude un huruit ca de planetara cred,daca franez instantaneu dispare sau cand indrept volanul,Sa trebuiasca refacuta geometria si sa aiba legatura?motorul si cutia au fost coborite cu acel kit fix cat a permis scutul.
Răspunde
#9
Vai! Nu ai refacut unghiurile?
Răspunde
#10
E prima iesire de 40 km de cand le-am pus,detin alt auto de zi cu zi,asta-i de pescuiala munca cu remorca,etc.
Răspunde


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)