Mesaje: 52
Aprecieri primite: 23 in 12 postari
Aprecieri acordate: 7
Alăturat: Oct 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 11
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 110 CP Euro 5
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: Iasi
|
Mergi repede si refa unghiurile. In plus, roaga inainte de asta pe cel care le face sa desfaca toate suruburile cevau legatura cu suspensia si apoi sa le stanga inapoi. Altfel unele “piese” vor ramane tensionate. Era descrisa operatiunea pe undeva. @mudster, putem ajuta un coleg la nevoie?
•
Mesaje: 38
Aprecieri primite: 5 in 4 postari
Aprecieri acordate: 8
Alăturat: Nov 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 7
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 109 CP Euro 6
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: CAMPULUNG
|
In principiu voi monta si distantiere roti,sa fac geometria cu ele montate sau inainte?Va rog pareri.
•
Mesaje: 52
Aprecieri primite: 23 in 12 postari
Aprecieri acordate: 7
Alăturat: Oct 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 11
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 110 CP Euro 5
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: Iasi
|
Distantierele nu au legatura cu unghiurile
•
Mesaje: 38
Aprecieri primite: 5 in 4 postari
Aprecieri acordate: 8
Alăturat: Nov 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 7
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 109 CP Euro 6
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: CAMPULUNG
|
Am inteles,intrebam doar daca pot face unghiurile inainte sau dupa montarea distantierelor.
•
Mesaje: 52
Aprecieri primite: 23 in 12 postari
Aprecieri acordate: 7
Alăturat: Oct 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 11
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 110 CP Euro 5
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: Iasi
|
17-06-2018, 08:08 PM
(Ultima modificare: 17-06-2018, 08:11 PM de CristiZ.)
De asta am spus ca nu au legatura. Le poti face si inainte si dupa. Dar nu amana corectia unghiurilor!
Vezi ca nu orice service corecteaza cum trebuie unghiurile. Mai ales pe spate. Vad ca esti relativ aproape de Iasi. Daca ai vumva drum, te pot ajuta cu o programare la cineva care stie bine ce face
•
Mesaje: 38
Aprecieri primite: 5 in 4 postari
Aprecieri acordate: 8
Alăturat: Nov 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 7
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 109 CP Euro 6
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: CAMPULUNG
|
Sunt din Campulung Muscel-Arges,o sa ma interesez pt Pitesti de ceva bun,zilele astea o bag la unghiuri ca nui de lasat.Multam.
•
Mesaje: 38
Aprecieri primite: 5 in 4 postari
Aprecieri acordate: 8
Alăturat: Nov 2017
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 7
Auto: Duster PH2
Motorizare: 1.5 dCI 109 CP Euro 6
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: CAMPULUNG
|
Revin cu detalii despre acea problema mai sus mentionata poate e de ajutor cuiva.Mentionam ca la viraj dreapta se auzea zgomot in mers dupa montare kit Bilstein by Mudster+chit coborare motor si cutie.In termeni mecanici nu stiu cum se numeste piesa, e vorba de un brat de legatura de 20-25cm dintre caroserie si bascula stanga fata ca o teava care trece prin carenaj,la viraj dreapta posibil cutia se lasa catre stanga si atingea cutia cu un colt de acea tija pe interior si scotea acel zgomot.Dupa demontarea acelei tije si aplatizarea ei pe lungime de 5 cm in zona unde atingea problema a disparut.
Mesaje: 2
Aprecieri primite: 1 in 1 postari
Aprecieri acordate: 3
Alăturat: Jul 2019
Reputaţie:
0
|
Subiecte: 0
Auto: Duster 2
Motorizare: 1.5 dCI 109 CP Euro 6
Tracțiune: 4x4
Transmisie: Manuală 6 trepte
Localitate: Piatra Neamt
|
10-08-2019, 10:43 AM
(Ultima modificare: 10-08-2019, 10:50 AM de Remus Dascalu. Edited 1 time in total.)
La inceputul lunii iulie am fost in Bucuresti la Mudster si mi-am montat si eu kit-ul acesta, plus cel de coborare motor si cutie de viteze. Inainte sa o fac, am testat putin comportamentul lor pe masina de concurs a lui Adrian Dancu din Echipa 13, la Tabara Dusteristilor 2019, Ibanesti, Mures. Mi-au lasat o impresie foarte buna, impresie care s-a consolidat in satisfactie totala dupa montarea pe Dusterul meu si parcurgerea a peste 2000 de km imediat dupa montare, Bucuresti - Curtea de Arges - Transfagarasanul - Sibiu - Jina - Transalpina (pana in punctul belvedere spre Ranca) - inapoi pana in Obarsia Lotrului - Voineasa - Defileul Oltului - Cluj - Sibiu - Sinaia - M-tii Baiului - Transbucegi - Pestera Ialomitei - si spre casa Piatra Neamt. Deci am testat suspensiile in toate conditiile autostrada, viraje stranse abordate mai sportiv, conditii extreme de off-road pe Baiului, comportament excelent din partea suspensiilor. Ma declar foarte multumt de investitia facuta si recomand kit-ul. In legatura cu micul dezavantaj mentionat de Adrian Dancu, si anume usoara ghaltaiala pe asfalt cu gropite, e parfum de tei fata de suspensiile spate cu foi de arc pe care le-am avut pe masina veche, o Dacia 1307 DoubleCab 1.9D
•