Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: CristiZKit suspensie Bilstein by Mudster cu arcuri H&R +5cm
#11
Mergi repede si refa unghiurile. In plus, roaga inainte de asta pe cel care le face sa desfaca toate suruburile cevau legatura cu suspensia si apoi sa le stanga inapoi. Altfel unele “piese” vor ramane tensionate. Era descrisa operatiunea pe undeva. @mudster, putem ajuta un coleg la nevoie?
Răspunde
#12
In principiu voi monta si distantiere roti,sa fac geometria cu ele montate sau inainte?Va rog pareri.
Răspunde
#13
Distantierele nu au legatura cu unghiurile
Răspunde
#14
Am inteles,intrebam doar daca pot face unghiurile inainte sau dupa montarea distantierelor.
Răspunde
#15
De asta am spus ca nu au legatura. Le poti face si inainte si dupa. Dar nu amana corectia unghiurilor!

Vezi ca nu orice service corecteaza cum trebuie unghiurile. Mai ales pe spate. Vad ca esti relativ aproape de Iasi. Daca ai vumva drum, te pot ajuta cu o programare la cineva care stie bine ce face
Răspunde
#16
Sunt din Campulung Muscel-Arges,o sa ma interesez pt Pitesti de ceva bun,zilele astea o bag la unghiuri ca nui de lasat.Multam.
Răspunde
#17
Revin cu detalii despre acea problema mai sus mentionata poate e de ajutor cuiva.Mentionam ca la viraj dreapta se auzea zgomot in mers dupa montare kit Bilstein by Mudster+chit coborare motor si cutie.In termeni mecanici nu stiu cum se numeste piesa, e vorba de un brat de legatura de 20-25cm dintre caroserie si bascula stanga fata ca o teava care trece prin carenaj,la viraj dreapta posibil cutia se lasa catre stanga si atingea cutia  cu un colt de acea tija pe interior si scotea acel zgomot.Dupa demontarea acelei tije si aplatizarea ei pe lungime de 5 cm in zona unde atingea problema a disparut.
[+] 1 utilizator apreciază postarea lui ENARU RADU
Răspunde
#18
Am scris un mic articol despre suspensia heavy-duty oferita de Mudster, dupa o perioada de folosire atat pe sosea pe masina de familie cat si in competitii...

Textul (cu toata descrierea si istoricul suspensiei) il puteți găsi aici: http://www.echipa13.ro/2018/11/jurnalul-unui-duster-suspensie.html

Citat:Am participat pana la acest moment la diverse ieșiri amicale și competiții de tip hobby / amatori, unele mai ușoare, cu caracter de "cursuri" / "antrenamente", continuând cu 3 etape de clasa Promo a Campionatului Național de Rally Raid (2018) și 2 etape de clasa Hobby în Campionatul Național de Off-Road (2017 și 2018), plus o mulțime de ieșiri amicale sau de antrenament în teren, unele mai "soft" altele mai "în forță". Suspensia are momentan peste 30 mii km pe Duster-ul benzinar alb, plus încă cca 5 mii km pe diesel-ul negru, folosirea în offroad / rally raid însumând peste 5 mii km (asta în regim de offroad fără prea multe menajamente) și se comporta în continuare excelent! Mașina parca plutește peste denivelări, manevrabilitatea este excelenta.

Principalele avantaje ale acestei suspensii ar fi:
- duritate mărită care se traduce prin comportament mult îmbunătățit pe sosea și în teren (scade dramatic tendința de balans și de ruliu, rotile urmăresc mai precis forma terenului) - practic se observa o creștere semnificativa în stabilitatea mașinii
- fiabilitate mai mare (tubul amortizorului, tija sa, ranforsările talerelor, dar și arcurile care nu mai manifesta o comprimare naturala după folosirea îndelungata - toate acestea contribuie la o "speranță de viata" mai mare pentru aceasta suspensie)

Ca si dezavantaje (pentru ca nimic nu e perfect, ci doar - eventual - perfect pentru ceva anume) am putea sa amintim:
- o scădere a confortului - mașina "scutura" mai tare pe drumuri mai rele, inclusiv micile denivelări și imperfecțiuni în asfalt se resimt (în special de către cei "pretențioși" sau mai sensibili) - acest lucru se poate regla într-o măsura destul de mare prin scăderea presiunii în pneuri - dar în principiu vorbim de vechea problema de "confort versus sportivitate" (cei ce au deținut / condus vreodată o mașină sport... știu foarte bine despre ce este vorba)
(sincer alt dezavantaj noi nu vedem momentan)

Prețul este destul de bun (dacă nu chiar cel mai bun la un kit de suspensie after-market heavy-duty pentru Dacia Duster).
Garanția este mai mult decât suficientă, fiind (la momentul redactării acestui articol) 2 ani fără limita de kilometri!

O puteți achiziționa de aici:
http://www.mudstershop.com/ro/set-comple...ter-hr-5cm


[Imagine: Bilstein_and_H%2526R_2.jpg]

[Imagine: Bilstein_H%2526R_BLACK.jpg]
Duster PH2 2015 4WD 1.6 16v Euro5 K4M Laureate
Duster PH1 2011 4WD 1.5 dCi Euro5 K9K Laureate
Bilstein by Mudster, H&R, Insa Turbo Dakar / BFGoodrich AT KO2
http://instagr.am/echipa13


[+] 1 utilizator apreciază postarea lui Adrian Dancu
Răspunde
#19
Smile 
La inceputul lunii iulie am fost in Bucuresti la Mudster si mi-am montat si eu kit-ul acesta, plus cel de coborare motor si cutie de viteze. Inainte sa o fac, am testat putin comportamentul lor pe masina de concurs a lui Adrian Dancu din Echipa 13, la Tabara Dusteristilor 2019, Ibanesti, Mures. Mi-au lasat o impresie foarte buna, impresie care s-a consolidat in satisfactie totala dupa montarea pe Dusterul meu si parcurgerea a peste 2000 de km imediat dupa montare, Bucuresti - Curtea de Arges - Transfagarasanul - Sibiu - Jina - Transalpina (pana in punctul belvedere spre Ranca) - inapoi pana in Obarsia Lotrului - Voineasa - Defileul Oltului - Cluj - Sibiu - Sinaia - M-tii Baiului - Transbucegi - Pestera Ialomitei - si spre casa Piatra Neamt. Deci am testat suspensiile in toate conditiile autostrada, viraje stranse abordate mai sportiv, conditii extreme de off-road pe Baiului, comportament excelent din partea suspensiilor. Ma declar foarte multumt de investitia facuta si recomand kit-ul. In legatura cu micul dezavantaj mentionat de Adrian Dancu, si anume usoara ghaltaiala pe asfalt cu gropite, e parfum de tei fata de suspensiile spate cu foi de arc pe care le-am avut pe masina veche, o Dacia 1307 DoubleCab 1.9D
Răspunde


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)