Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: vsebasSchimbul de filtru si ulei motor pt. diesel PH1
#1
Necesar:
- ulei 5W30 pt. motoare cu DPF ( sau alte uleiuri compatibile conform carnetului de intretinere ) - vezi poza mai jos
   

- filtru ulei cod: 82 00 768 927 ( codul este pentru motoare diesel PH1, la PH2 este alt cod si filtru e mai mic)
   

- buson golire baie ulei ( fiecare cum considera, dar e pana in 10 RON unul nou)
- garnitura buson golire ulei ( in manualul de service zice ca e obligatoriu de schimbat, pretul este 1- 2 RON parca)

- o tava sau recipient pentru recuperarea uleiului vechi in vederea predarii la un service care il arunca ( sau se poate folosi la alte activitati)
- cheie pt. desfacerea filtrului de ulei - se gaseste la magazine de scule auto ( si online) - diametru 96mm, 18 laturi, patrat 1/2"
   
- cheie pt. desfacerea busonului de la baia de ulei - patrat de 8mm

Dupa golirea uleiului, se poate trece la inlocuirea filtrului de ulei. E recomandat sa puneti o laveta sub filtru, deoarece mai contine ulei si va umple de ulei in jur.
Pe garnitura de cauciuc a filtrului nou se da un strat subtire, cu degetul, de ulei nou. Insurubarea filtrului nou se va face cu mana conform instructiunilor de pe el (3 ture si 1/2 parca). Daca nu sunteti siguri ca e ok, se poate strange cu cheia cu care s-a desfacut, dar nu depasiti un cuplu de 40Nm ( deci aveti cheie dinamometrica).

Busonul de la baia de ulei se strange cu maxim 22Nm.

Dupa montare filtru si strangere buson de golire se poate turna uleiul.

La PH1 intra conform manual, 4.5L cu tot cu filtru ulei, dar se poate ajunge si la 5L Smile

La sfarsit, se poate face resetarea martorului OCS: cu acceleratia calcata la maxim, se pune contactul ( se aprind toate luminitele pe bord) fara a porni motorul si se apasa frana de 3 ori.

Se urmareste nivelul uleiului 2 -3 zile si se completeaza daca e cazul.

ATENTIE! Procedura descrisa este facuta de mine in regim de amator. Nu sunt mecanic. Fiecare o face pe propria raspundere.
Daca aveti orice fel de ingrijorari si nu sunteti siguri, apelati la un service autorizat!
PH1, 4x4, diesel
[+] 3 utilizatori apreciază postarea lui vsebas
Răspunde
#2
Salut

Ce tip de filtre si ulei folosesti pentru toata revizia?
Răspunde
#3
(21-10-2020, 03:19 PM)aquilla a scris: Salut

Ce tip de filtre si ulei folosesti pentru toata revizia?

Salut,

eu folosesc:
- ulei Elf Evolution Ful-tech FE 5W30 pt motoare diesel cu DPF
- fitru ulei de origine - 82 00 768 927
- filtru de aer motor de origine - mahle - 8200985420
- filtru de motorina de origine(?) - 16 40 021 37R ( e prima data cand primesc de asta chinez)
- filtru de polen de pe epiesa.ro - BOSCH 0986628502 - 85ron
to
Inafara de filtrul de polen, celelalte le cumpar de la un magazin de piese auto unde am card de fidelitate si au fost in total 311RON.


Fişier(e) ataşate Thumbnail(uri)
               
PH1, 4x4, diesel
Răspunde
#4
Salut!

Unde gasesc un tutorial la ce sa fiu atent si cum se face un set de anvelope ALL Season 205/55 R16 pentru duster!
Răspunde


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Schimbare distributie si kit accesorii la 1.5dCi 110CP, motor K9K 898 vsebas 1 2,630 02-11-2017, 07:58 PM
Ultimul mesaj: cristian.dorobantu

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)