Bine ai venit, Musafir
Trebuie să vă înregistraţi înainte să scrieţi mesaje pe acest site.

Nume utilizator
  

Parolă
  





Caută în forumuri

(Căutare avansată)

Statisticile forumului
» Membri: 246
» Ultimul membru: Ervin
» Subiectele forumului: 122
» Mesajele forumului: 505

Toate statisticile

Ultimele subiecte
VictorM
Roti Duster Laureate Pack...

Forum: Bursa auto
Ultimul mesaj a fost postat de: VictorM
12-07-2018, 05:28 AM
» Răspunsuri: 3
» Vizualizări: 74
Adrian Dancu
Cric Pneumatic / Air Jack

Forum: Echipamente
Ultimul mesaj a fost postat de: Adrian Dancu
09-07-2018, 09:13 AM
» Răspunsuri: 0
» Vizualizări: 30
ENARU RADU
Pornire grea

Forum: Probleme
Ultimul mesaj a fost postat de: ENARU RADU
07-07-2018, 08:18 PM
» Răspunsuri: 1
» Vizualizări: 69
ENARU RADU
Distantiere roti

Forum: Modificări suspensii
Ultimul mesaj a fost postat de: ENARU RADU
07-07-2018, 08:09 PM
» Răspunsuri: 8
» Vizualizări: 190
Gabi Hulea
Prezentare

Forum: Prezentarea membrilor
Ultimul mesaj a fost postat de: Gabi Hulea
05-07-2018, 09:54 AM
» Răspunsuri: 67
» Vizualizări: 5,269
ENARU RADU
Dimensiune anvelope AT

Forum: Modificări anvelope
Ultimul mesaj a fost postat de: ENARU RADU
21-06-2018, 05:33 PM
» Răspunsuri: 0
» Vizualizări: 53
ENARU RADU
Kit suspensie Bilstein by...

Forum: Modificări suspensii
Ultimul mesaj a fost postat de: ENARU RADU
17-06-2018, 08:36 PM
» Răspunsuri: 15
» Vizualizări: 699
ENARU RADU
Garda de sol.

Forum: Modificări suspensii
Ultimul mesaj a fost postat de: ENARU RADU
16-06-2018, 09:16 AM
» Răspunsuri: 11
» Vizualizări: 538
admin
Lindenfeld - Valiug (febr...

Forum: Clipuri video
Ultimul mesaj a fost postat de: admin
29-05-2018, 01:58 PM
» Răspunsuri: 2
» Vizualizări: 352
Adrian Dancu
Tabara de off-road Duster...

Forum: Întâlniri regionale și naționale
Ultimul mesaj a fost postat de: Adrian Dancu
03-05-2018, 02:40 PM
» Răspunsuri: 6
» Vizualizări: 488

 
  Cric Pneumatic / Air Jack
Postat de: Adrian Dancu - 09-07-2018, 09:13 AM - Forum: Echipamente - Nu sunt răspunsuri

Dupa ce cricul masinii s-a stricat (a alunecat masina intr-o parte si s-au dat peste cap dintii din partea inferioara a bratelor) am achizitionat un cric pneumatic (sau "air jack").
Se umfla cu ajutorul gazelor de esapament si s-ar parea (conform prospectului) ca poate sa ridice pana la 4 Tone.

       

Ce pot sa spun pana acum, dupa 3 folosiri (una pentru a ridica masina lateral - simulare schimbat 2 roti) si 2 pentru a pune fata masinii pe capre (ca sa lucrez la ea) respectiv pentru a o da jos de pe capre:
- Materialul din care e confectionat balonul pare foarte solid, totusi am folosit covorasele din dotare si 2 presuri din masina pentru a nu deteriora balonul (unde vine in contact cu solul respectiv cu caroseria).
- Furtunul pare foarte rezistent, si captusit cu un material tesut, similar celor de la hidranti.
- Cu motorul de 1.6 16v benzina aspira, la ralanti, a ridicat masina in cca 20-30 secunde, fara nici un fel de probleme
- E nevoie (ideal) de 2 persoane - una care sa aseze balonul pe locul de rificare si una care sa tina bine furtunul conectat la teava de esapament -- balonul trebuie asezat cu atentie pe sol si urmarit cum se umfla, intrucat e posibil ca efectiv sa mute / deplaseze masina intr-o parte sau alta (dupa ce se umfla mai tare si daca nu e asezat corect). In timp te obisnuiesti cum sa il asezi sub masina si cum sa il pregatesti pentru umflare

Fara a se vrea o reclama (intrucat se pot cauta diverse variante / alternative) ci mai degraba o recomandare - precizez ca l-am achizitionat de la Best Ride:
https://www.bestride.ro/crick-perna-aer-...rjack.html

Tipăreşte acest articol

  Roti Duster Laureate Pack Look
Postat de: ENARU RADU - 07-07-2018, 08:46 PM - Forum: Bursa auto - Răspunsuri (3)

Roti Duster Laureate Pack Look-cauciucuri mixte Continental 50%uzura,jante aliaj+capacele centrale logo Dacia.Nu sunt strambe sau sudate,2 prezinta mici sgarieturi ,predare personala Pitesti Targoviste Campulung.Pret set 4 roti complete 400€ sau jantele separat sau cauciucurile.300+100 euro.

Tipăreşte acest articol

  Pornire grea
Postat de: CristiZ - 30-06-2018, 08:30 AM - Forum: Probleme - Răspunsuri (1)

Salut,

Azi mi-a pornit foarte greu Dusterul dupa cateva zile, aproape o saptamana nepornit. Stiu, trebuie mers la service dar pana atunci sunt curios daca aveti cunostinta despre ce ar putea fi. Nu apar erori in bord.

Multumesc!

Tipăreşte acest articol

  Dimensiune anvelope AT
Postat de: ENARU RADU - 21-06-2018, 05:33 PM - Forum: Modificări anvelope - Nu sunt răspunsuri

Buna seara! am pe masina montate anvelope BFG AT 215/70 R16 care mai duc anul acesta fara probleme,urmatorul set va fi tot BFG AT dar sunt interesat care este urmatoarea dimensiune mai mare si daca implica modificari majore la carenaje caroserie.Mentionez ca vor fi montate pe jante tabla nu aliaj,banuiesc ca si grosimea jantei conteaza.Multumesc!

Tipăreşte acest articol

  Distantiere roti
Postat de: ENARU RADU - 15-06-2018, 08:55 PM - Forum: Modificări suspensii - Răspunsuri (8)

Buna seara! tocmai ce am pus pe dusterica kitul amortizoare Bilstein by Mudster cu arcurile HR pe care le aveam dar cam trebuie scoase rotile in afara cam2,5- 3 cm per roata,am gasit pe net distantiere Eibach,HR, Mudster,no name sincer nu stiu ce sa aleg.

Tipăreşte acest articol

  Motricité Renforcée
Postat de: Matei Bostan-Vlasov - 30-04-2018, 08:35 AM - Forum: Îmbunătățiri mecanice - Răspunsuri (2)

O solutie interesanta oferita in Franta, practic se monteaza un diferential cu patinare limitata:

http://www.poclain-vehicules.com/fr/nos-...forcee.php

Tipăreşte acest articol

  Iesire soft offroad Bucuresti
Postat de: OvidiuM - 21-04-2018, 08:35 AM - Forum: Muntenia - Răspunsuri (3)

Iesim zilele acestea pe langa Bucuresti la cateva ore de soft offroad? Exista locuri interesante pentru asa ceva, cum ar fi groapa Fundeni.

Tipăreşte acest articol

Smile Tabara de off-road Duster Hobby Racing 2018
Postat de: Adrian Dancu - 16-04-2018, 09:49 AM - Forum: Întâlniri regionale și naționale - Răspunsuri (6)

https://www.facebook.com/events/271207870085696/
Nota: desi evenimentul este public discutiile de pe Facebook de pe acest event nu pot fi urmarite de cei care nu au cont de FB.
Vom incerca sa anuntam si aici update-uri la eveniment, insa e posibil sa apara oarecare intarzieri fata de update-urile anuntate de organizatori pe Facebook.



Dupa o prima editie care s-a bucurat de succes si de aprecierea participantilor am hotarat sa repetam evenimentul in aceeasi perioada ca si anul trecut, in ideea de a nu schimba ceva ce functioneaza bine... Smile
Asadar, dragi prieteni dusteristi, proprietari, utilizatori si simpatizanti ai modelului, va invitam la ceea de-a doua editie a Taberei intre 30 mai - 03 iunie sa aflati mai multe despre masinile voastre, si sa descoperiti aventura alaturi de oameni pasionati de Dustere, off-road si motorsport.
Se poate inscrie oricine cu conditia sa participe cu un Duster.

Centrul operativ va fi instalat in acelasi loc ca si anul trecut, in pensiunea "Ovidiu & Paula”. Participantii vor fi cazati si in alte cateva vile si cabane din apropiere, sau pot opta pentru campingul de langa pensiune care dispune de cabine de dusuri si toalete moderne, precum si curent electric pentru rulote.

Preturile si programul detaliat vor fi publicate in cateva zile.

Pentru un feedback prompt si informare eficienta, va rog sa postati intrebarile si comentariile voastre aici pe pagina evenimentului.
Va multumim!

   


Poze de la locatia evenimentului

               

https://www.facebook.com/events/27120787...056702644/

Tipăreşte acest articol

  Ciudatenii ph3
Postat de: Matei Bostan-Vlasov - 28-03-2018, 06:36 AM - Forum: Probleme - Răspunsuri (10)

De cateva saptamani am intrat in posesia ph3-ului (care imi place foarte mult) dar am doi pitici pe creier:

1. rezervorul de benzina. Cand am luat masina de la reprezentata (0 segmente afisate, aprins led-ul de pe bord), au intrat 40 de litri. La a doua alimentare, led clipocind, un segment afisat, 32 de litri. Rezervorul are 50 de litri, ceva imi da cu virgula.
2. abur. Aici e posibil sa fie o impresie subiectiva, dar parca scoate cam mult abur (cred ca e abur, ca nu are miros si se disipa relativ repede). As putea verifica ceva?

Tipăreşte acest articol

  Portbagaj plafon pentru roata rezerva - DIY
Postat de: OvidiuM - 26-03-2018, 07:35 PM - Forum: Îmbunătățiri diverse - Nu sunt răspunsuri

Pentru ca noile dimensiuni (225/75/R16) nu mai permit ca rezerva sa stea in locasul ei din portbagaj (si oricum am nevoie de acel loc pentru bateria secundara) si pentru ca am nevoie de un portbagaj de plafon pe care sa pun lucruri usoare dar necesare a fi la indemana (e.g accesorii recuperare, cort, izoprene) am decis sa imi pun un portbagaj de plafon.

Un alt lucru pe care mi-l doream de la portbagaj e sa imi permita montarea de proiectoare pentru iluminat intreg perimetrul. Cum eu campez destul de des pe langa masina, asigurarea unui perimetru iluminat corect e extrem de importanta.

Pentru ca sunt foarte atent sa pastrez unul din marile avantaje ale Dusterului, greutatea redusa, m-am orientat spre unul de aluminiu (portbagajul, nu Dusterul). Din pacate la acest tip de exista doua optiuni: scumpe si foarte scumpe. Unele din ele sunt si scumpe si proaste si nu ofera surub dedicat pentru ancorare roata/roti rezerva.

Am purces astfel la o abordare DIY, pe principiul sa nu arate rau dar sa imi ofere:

  • Minim 1.2 m lungime
  • Loc dedicat si surub central sustinere roata rezerva 
  • Rezistenta cat sa ma pot urca in picioare pe el (am 1.97 si 104Kg)
  • Siguranta in exploatare, mai ales prinderile sa poata rezista in cazul unui impact
  • Laterale pe care sa pot prinde proiectoare si orice echipamente imi mai vin in cap
  • Buget maxim 500 RON
Am reutilizat niste bare transversale de la vechiul Duster. Am cumparat profile de aluminiu sectiune 30x100 si 30x60 (laterale). Am manufacturat prinderi pentru barele longitudinale ale masinii din tija filetate inox M8 acoperita cu 2 straturi de tub termocontractil gros. Prinderile dintre toate elementele sunt cu suruburi inox M8 si piulite blocante inox.

A rezultat ce se vede in pozele atasate care surprind si procesul tehnologic ce a durat 8 ore. Later edit, nu pot atasa poze, se pot vedea aici: https://drive.google.com/drive/folders/1...BMQFENMvZ7.

Un plus constructiv deosebit e ca am acces complet la barele longitudinale ale masinii; ancorarea bagajelor se va face exclusiv de acestea. Greutatea rezultata este de 11Kg cu tot cu bare su suruburi. Cost total ~450 RON , fara barele transversale reutilizate. Da, pot sta in picioare oriunde pe el.

O dezvoltare ulteriora va include un deflector oarecare in fata pentru redus zgomotul la viteza. De asemenea niste dopuri de plastic mai reusite pentru profile ar ajuta.

Tipăreşte acest articol